četrtek, 16. februar 2017

Prlečke so zakon!!

Prlekija..Pokrajina na severovzhodu Slovenije, ki je marsikateremu Slovencu popolna neznanka. Tudi meni je bila, dokler nisem v Ormožu začela obiskovati gimnazije.

Prvi vtisi? Bilo je predvsem zanimivo in na trenutke blazno smešno..Kaj za vraga je vejnkiš in zakaj štejete knjigo, če je samo ena..Pred kom bežite..česa vas je strah? Adijooo..nič mi ni bilo jasno.
Kak si puca? Puca?? Malo sma za vikend z mamico gor zbrisale pa okne umile drugo pa sma si za naslednjič pustle...Potem so mi razložili, da so me vprašali kako sem..Puca je punca ;) Fantje pa čehi..edini čehi, ki majo samo slovensko državljanstvo..aja pa še prleško ;)

 Še zdaj se z veseljem spominjam gimnazijskih let in trenutkov ko so me učili njihovo prleščino in se ob mojih neuspelih poskusih fino zabavali. Hvala dragi prijatelji ;)

Njihovega narečja se sicer nisem naučila, sem se pa naučila nekaj o ljudeh s tistega konca. Prleki so najbolj iskreni, skromni, dobrodušni in gostoljubni ljudje, vedno pripravljeni nesebično pomagati. Občudujem jih kako ponosno govorijo in širijo svoje narečje, medtem ko ga marsikdo v naši majhni državi zataji in se zapakira v lažno zgodbo kateri niti sam ne verjame.

Ob njih se človek počuti tako mirno..spokojno in sprejeto.. In verjetno me iz tega razloga vedno znova vleče tja. Tam sem ohranila veliko prijateljstev, pa čeprav se ne vidimo pogosto ali stiki niso več tako močni kot so bili jih vedno rada vidim in slišim..in če to zdaj berete : OBLJUBIM, DA SI BOM V PRIHODNJE VZELA VEČ ČASA ZA VAS :)

Naključje ali ne, tam sem spoznala punco, ki je danes zelo pomemben del mojega življenja. Ona je moja najljubša PRLEČKA. Iskrena, polna energije in dobra kot kruh. Ponosna na svoj jezik, spi na vejnkiši in rada spije špricar. Mamica malega nagajivčka Vita in Tajina bodoča tašča...khm..khm..
Z njo ti je ne more biti dolgaš vam rečem..Prlečka pač ;)

Draga moja..današnje druženje je bilo ponovno balzam za mojo dušo..Sprehod po sončku in polna doza vitamina D..kava in kremšnita, polno smeha, predvsem pa velikoooo novih idej. Komaj čakam, da vam izdam kaj se kuha. Ampak ne danes :)
 In ko zdaj sedim za računalnikom in pišem to objavo sem srečna, ker te imam, ker si takšna kot si..

Enostavno ZAKON..

 Na spletnem portalu prlekija-on net piše blog o tem kaj vse lahko počnete, če vas pot slučajno ponese v njene kraje. Priporočam branje..
https://www.prlekija-on.net/blog/13650/jas-sen-prlecka.html







Ni komentarjev:

Objavite komentar