četrtek, 23. februar 2017

TAJINO PISMO ZA MAMICO

Draga moja mami,

vem, da je ura ena ponoči in si sredi najlepših sanj, v spalnici je tišina in tudi ati in Kaja trdo spita. Oprosti , ker jokam ampak samo tako znam povedati, da te potrebujem mamica. V tem trenutku te hočem samo zase, da se stisnem k tebi in te vonjam. Mami..tvoja koža diši najlepše na svetu in tvoj dotik mi daje varnost. Ko se stiskam na tvojih prsih se spomnim kako lepo je bilo ko sem bila še v trebuščku, tam je bilo vse tako drugače veš. Bila sem del tebe, poslušala sem bitje tvojega srca in počutila sem se tako varno. Prehod iz enega sveta v drugega je bil naporen in še zdaj se nisem čisto navadila, da nisi vedno v moji bližini. Včasih ko se zbudim sredi noči se počutim tako samo in vse kar si želim je tvoja bližina. In če to pomeni, da te zbudim iz čudovitih sanj oprosti mamica in hvala ker me dvigneš k sebi.

Razumem da je moj jok včasih precej neprijeten, a do zdaj še nisem našla drugačnega načina kako naj opozorim nase. Nisem razvajena, pa tudi besede izsiljevanje še ne poznam. Dojenčki se pač ne rodimo s priročniki..še vedno se navajam na življenje zunaj tvojega trebušča..in verjemi mi..tudi zame je težko.

Mami oprosti, ker mi druga hrana ni všeč, a če bi ti vedela kako čudovitega okusa je mleko, ki ga proizvaja tvoje telo in če bi vedela kako noro dobro se počutim na tvojih prsih mi nikoli več nebi k ustom tiščale tiste čudne naprave, ki se ji reče žlička. Obožujem trenutek, ko me držiš v naročju, ko spet poslušam tisti čudoviti zvok tvojega srčka..in ko mi poješ mamica..oooo kako lepo poješ. Takrat te močno stisnem s svojimi drobnimi ročicami..vem da te malo zaboli..ampak to ne počnem zanalašč..samo nikoli..ampak res nikoli te ne želim izpustiti iz rok. 

Hvala mami, ker se zbujaš zame, ker se vsak dan znova trudiš, da ugotoviš kaj mi manjka. Vem, da si utrujena in obremenjena. Vidim tvoje temne kolobarje okrog oči in vidim kako se jih trudiš skriti s tisto čudežno kremo in takrat mi je hudo ker te ponoči zbujam.

Ampak mamica nekaj pa ti obljubim. Ko bom zrastla bom vedno tukaj zate, ko me boš potrebovala bom vedno ob tebi. Ti si me rodila...to je čudovito kajne? Hvala za življenje in hvala, ker si zame najboljša mamica na svetu.

Tvoja TAJA

Ni komentarjev:

Objavite komentar